Herstellen

Zelf ben ik een fibrootje en fibrootjes hebben vaak last van voedselintoleranties. Hier kan je alles over fibromyalgie kwijt.
Plaats reactie
Yveric
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-02-2013 09:40

Herstellen

Bericht door Yveric » 26-02-2013 08:38

Zo'n buikgriepje hakt er toch wel in moet ik zeggen. Het echte beroerd voelen duurt dan misschien maar een dag of twee ( nou ja, das wel lang zat ;)) maar voordat je maag het er weer mee eens is dat er wat in gaat, ...dat duurt blijkbaar even.
Ik ben een type van schouders en eronder en doorgaan, maar word nu wel afgeremd in mijn doen en laten.
Op zich voel ik me wel weer redelijk goed en wil dus weer vooruit, maar mijn lijf denkt daar toch iets anders over :(
Vol goede moed ging ik zondag al weer even aan de wandel en ook gisteren dacht ik dat de plaatselijke supermarkt voor mij wel haalbaar was.
Halen deed ik het inderdaad, wel op mijn tandvlees ;)
Mijn lijf voelt vanochtend alsof er een vrachtauto over heen is gereden en de scharnieren van mijn heupen weigeren dienst. Tsja....een fibrootje leert het nooit ;) ik in ieder geval niet, want vandaag ga ik toch echt zoals afgesproken even een uurtje met mijn nieuwe as schoondochter de stad in. Daar heb ik me op verheugd en het zijn juist die leuke dingen die het leven nog een beetje aangenaam kunnen maken! Morgen zien we wel weer verder...

Afbeelding
Home is where the heart is ...

patries
Berichten: 21
Lid geworden op: 16-02-2013 17:23

Bericht door patries » 27-02-2013 15:48

Ik heb geen fibro maar met cvs zit ik aardig in de buurt dus heb ik wel zo'n idee hoe het voor je is. Dat willen doorzetten is nu net zo gevaarlijk hé. Ik hoop dat je kon genieten van je uitstapje en dat je het de komende dagen niet al te veel moet bekopen. Mogen we je binnenkort feliciteren?

Yveric
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-02-2013 09:40

Bericht door Yveric » 27-02-2013 16:58

patries schreef:Ik heb geen fibro maar met cvs zit ik aardig in de buurt dus heb ik wel zo'n idee hoe het voor je is. Dat willen doorzetten is nu net zo gevaarlijk hé. Ik hoop dat je kon genieten van je uitstapje en dat je het de komende dagen niet al te veel moet bekopen. Mogen we je binnenkort feliciteren?
Ik heb inderdaad ontzettend genoten van mijn uitstapje! En dat maakt alles goed waar ik vandaag weer voor moeten boeten. Dat gaat altijd zo hé... Veranderd waarschijnlijk nooit :( maar ik kijk terug op een heel speciale middag!
Feliciteren....nou dat gaat nog wel even duren denk ik haha, het is allemaal nog maar pril, maar ik zeg maar alvast mijn as schoondochter. Want dat het een blijvertje is staat voor mij wel vast en het is een toppertje ;)
Home is where the heart is ...

Mariska
Berichten: 18
Lid geworden op: 17-02-2013 16:44

Bericht door Mariska » 01-03-2013 08:09

Het lijkt me wel lastig hoor, die fibromyalgie. Ik heb dat gelukkig niet, heb alleen die vervelende allergieën. Maar ik ben blij dat je toch hebt kunnen genieten van je uitstapje Yveric!
Geluk zit in de kleine dingen!

Plaats reactie