Paracetamol

Hier kan je praten over van alles en nog wat
Plaats reactie
Yveric
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-02-2013 09:40

Paracetamol

Bericht door Yveric » 17-02-2013 08:10

Omdat ik niet tegen mijn medicijnen voor het hart kon ( allergische reactie) kreeg ik pleisters met nitroglycerine van de cardioloog. Vol goede moed begonnen afgelopen woensdag en echt hondsberoerd geweest. Zware migraine aanval gehad incl.braken. De volgende dag toch weer een pleister opgeplakt, want ja, je moet wat hé. Geen problemen gehad. De dag erna ook niet en gisteren ging het weer mis. Ik ben er nu achter dat de plaats wáár ik de pleister plak, samenhangt met mijn hoofdpijn. In ieder geval gisteren paracetamol moeten pakken en dat geeft dan toch weer huiduitslag :(
Ik voel de flushes dan gewoon aankomen, alsof ik last van opvliegers heb.
Maar goed, vandaag weet ik waar ik de pleister moet plakken en hoop ik geen paracetamol nodig te hebben. Dit omdat paracetamol net als alle andere pijnstillers salicylaten bevat ;(.
Afbeelding
Home is where the heart is ...

Yveric
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-02-2013 09:40

Bericht door Yveric » 11-03-2013 17:21

Ik ben inmiddels gestopt met de pleisters, want ik werd er hondsberoerd van.
Iedere dag migraine en overgeven is niet iets waar ik op zit te wachten. Bovendien blijkt er ook lactose te zitten in de pleisters.
In overleg met de cardioloog ben ik nu helemaal gestopt en gebruik nu alleen nog de nitro spray voor noodgevallen. Die noodgevallen hebben zich de afgelopen twee weken slechts een keer plaats gevonden ;)
Ik ben er van overtuigd mijn dieet mee heeft geholpen aan dit verbluffende resultaat ;)
Home is where the heart is ...

patries
Berichten: 21
Lid geworden op: 16-02-2013 17:23

Bericht door patries » 12-03-2013 09:46

Duimen dat het zo verder de goede kant op gaat!

Plaats reactie