Sheabutter

Als je tips hebt voor je lotgenoten kan je ze hier achter laten
Plaats reactie
Yveric
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-02-2013 09:40

Sheabutter

Bericht door Yveric » 13-03-2013 11:11

Sheabutter is een echt allround product heb ik ontdekt
Je kunt er je huid en dus ook je gezicht mee insmeren, maar je kunt het ook als haarwax gebruiken
Je smeert gewoon een klein beetje uit over je handen en strijkt dan door je haar als of het wax is, werkt perfect!
De salicylaatgevoeligen kunnen immers niet tegen haarlak, haarmousse, gel of wax.en het is mij tot nu toe nog niet gelukt om een salicylaatvrij haarverzorgings product te vinden.

Wist je trouwens dat als je last hebt van eczeem of huiduitslag, het verstandig is om je pas in te smeren een half uurtje nadat je je afgedroogd hebt?
Helpt echt! En natuurlijk niet te heet en te vaak douchen
Home is where the heart is ...

patries
Berichten: 21
Lid geworden op: 16-02-2013 17:23

Bericht door patries » 14-03-2013 11:55

ja, dat je beter wacht met smeren heb ik ook ondervonden.

patries
Berichten: 21
Lid geworden op: 16-02-2013 17:23

Bericht door patries » 15-03-2013 09:45

Ik heb me ondertussen enkele keren gewassen met aleppozeep en voor mij blijkt die wel te werken. De eerste 2 keer prikte het wel op mijn eczeem maar dat schijnt normaal te zijn door de werking van de laurier. Nu prikt het niet meer en wordt mijn huid terug iets zachter en minder droog in zoverre dat ik mij gisteren na het douchen niet heb ingesmeerd en tot nu toe geen last heb van jeuk.
De douchefilter is ondertussen ook geleverd, benieuwd wat ik daarmee bereik.

Yveric
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-02-2013 09:40

Bericht door Yveric » 15-03-2013 12:05

Fijn dat Aleppo voor jou goed werkt! Voor mij is juist de olijfolie en de laurier een probleem.ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar die filter ;)
Home is where the heart is ...

Plaats reactie