2de forum

Mededelingen van de beheerder
Plaats reactie
Yveric
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-02-2013 09:40

2de forum

Bericht door Yveric » 05-03-2013 17:10

Omdat de groep Salicylaat gevoeligen niet de enige groep allergie patienten is, heb ik nog een tweede forum opgericht nl http://hetallergiehuis.forum2go.nl/
Dit forum is wat breder georienteerd maar uiteraard ook daar plaats voor de salicylaatgevoeligen! Kom gerust kijken en meld je aan!
Home is where the heart is ...

patries
Berichten: 21
Lid geworden op: 16-02-2013 17:23

Bericht door patries » 07-03-2013 10:10

Ik heb net een kijkje genomen op je nieuwe forum. Waauw! De volgende stap: een boek schrijven? Door mijn mix van allergieen en intolleranties zal ik mij daar ook wel thuisvoelen. Ga me zeker aanmelden. Succes!

Haha, een boek schrijven, wie weet, ik heb er al eens aangedacht ;)
Maar een forum heeft het voordeel dat je alle kennis die je nog vergaard kan blijven delen en dat vind ik ook heel belangrijk!

Yveric
Site Admin
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-02-2013 09:40

Bericht door Yveric » 07-03-2013 10:32

patries schreef:Ik heb net een kijkje genomen op je nieuwe forum. Waauw! De volgende stap: een boek schrijven? Door mijn mix van allergieen en intolleranties zal ik mij daar ook wel thuisvoelen. Ga me zeker aanmelden. Succes!
Wat leuk Patries! Ik ben blij dat je je daar ook thuis zult voelen! Dank voor je support ;)
Home is where the heart is ...

Mariska
Berichten: 18
Lid geworden op: 17-02-2013 16:44

Bericht door Mariska » 08-03-2013 08:33

Wat gaaf, ik eb ook al een gekeken daar, en jouw verhaal..jemig, wat een zoektocht zeg. Ik hoop dat ik er eerder achter kom wat er aan de hand is.
Ik wens je veel succes met je nieuwe forum.
Geluk zit in de kleine dingen!

Plaats reactie